Puss


Ett kort till maken med hemligt meddelande...;-)

Ett kort till maken kanske...jag började med det mönstrade pappret när jag gjorde detta kortet och till slut kände jag att det blev väldigt maskulint så det fick bli så. Lat var jag också...jag hittade ett färdigmålat motiv i lådan och det passade ju faktiskt okej med tanke på färgerna. Försökte klämma till med en roligare text men det blev så himla rörigt med för mycket bokstäver bland det mönstrade pappret och textstämpeln. Ja, ibland blir det som det blir helt enkelt!

Har fastnat för underbara MME-papper som jag använt här. Denna serien heter Magnolia. Textstämpeln bakom är från Format, vet ej om det är deras egen kollektion. Prinsen är från Pysselpassion och Puss är teckensnitt från Bosscut...Morgan. En liten tag med hemligt meddelande till maken finns bakom motivet. Bara att dra ut och läsa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort, kul att det släppt. Du ser det varar inte så länge den där svackan alltså.

Kram

Karma sa...

Finfint kort :-), härligt att du fick skaparlusten tillbaka så fort! min lyser med sin frånvaro, haha. Tror jag får sätta mig o se om den kommer fram!

Kramiz

Petraso sa...

åh så gulligt med tagen....