Rött rött rött



Det var ett tag sen jag gjorde ett kort men nu var det dags. Har haft lite idétorka och jag är inte övertygad över detta kortet heller men jag måste ju få klart dem. Nu har ju det där årliga kuvertet att posta julkorten dykt upp igen och det stressar mig...

Detta kortet är som sagt väldigt rött och det är faktiskt samma röda färg på både kortet och ramen med hjärtat. Det blir alltid en annan färg på det som är lite upphöjt som denna ramen är. Det blir inte heller riktigt bra med det stämplade motivet för scannerna fokuserar på det som är närmast, därför blir motivet suddigt.

Ramen är vattenstämplad med hjärtan som sedan embossats i vitt och fäst med fästkuddar för att få den lite upphöjd. Sen har jag trätt på utstansade hjärtan på ett snöre som hon får hålla i. Resten är det inga konstigheter.

Inga kommentarer: