En julbock



Jag är väl sådär nöjd med det här kortet. Känns som det är lite obalans i det, det kanske skulle räcka med en liten blomma till. Nån justering får nog göras...

Nu har jag ändrat lite. Jag har bättrat på färgen på bocken som jag tyckte var lite blek och lagt till en grankvist till. Tycker själv att det blev bättre.

Den stora blomman är stansad från retro flower-stansen. Istället för en stor brad i mitten av blomman så tog jag rött papper jag klippte ut och sen droppade jag på lite 3D-lack så den blev rund i formen. Basic Grey-papper bakom bocken. Skylten är gjord genom att jag trätt ett bomullsband genom hålen jag gjort i pappret och bokstäverna är gjorda i QK-apparaten, teckensnitt paige mini.

2 kommentarer:

Helena mitt i smeten sa...

Jag tycker det är fint!

Camilla sa...

Nu har jag gjort en liten ändring...hoppas det är fint fortfarande.