Scrappat lite!

Oj va kul det är att scrappa! Men jag är så jäkla långsam...! Jag började igår och nu ikväll är jag klar...med en layout! Jag tvivlar många gånger på vägen om jag överhuvudtaget KAN scrappa. Mumlade tyst för mig själv att "jag kan inte, detta är inget för mig, jag får hålla mig till kortmakning". Men samtidigt är det ju så himla roligt! Nu är det för mörkt att fota så ni får se resultatet imorgon

Bilden är lånad från webshopen. Den försvinner
lite mot bakgrunden tyvärr.

Och så har jag beställt en Desktop Storage (Making memories) idag. Jag har suktat efter en sådan ett tag och nu här Annas Scrapbooking har förhandsbeställning slog jag till. Både snygg och praktisk! Kommer passa bra på mitt skrivbord och jag tror jag kommer bli jättenöjd.

9 kommentarer:

Anonym sa...

spännande vill se din Lo.... har ju inte kollat ditt alter i hallen... kan du inte fota det?
Vill inte träffa dig!
För jag har ont i halsen... men vi ses ju efter resan....
Den där förvarings saken passar inte alls på mitt borg.... har ju så trångt och syns inte på ditt bord Perfekt!
såg länkarna du skickade inkywings har dom.... finns en hael del intressanta! Ska kolla Rimnas tips....

Karin sa...

Vilken snygg förvarings-grej!!! Förstår att du spanat in den....Snygga kort du har gjort och jag ser fram emot layouten.

joggemia sa...

Nu var du inte snäll! Jag blev ju riktigt nyfiken på din LO...och så får jag inte sen direkt! ;) Nåja, den som väntar på något gott... Den där grejen kommer INTE att passa på ditt pysselbord, det är bättre att den flyttar hem till mig!

Kram!

Cards of Maria sa...

Jättesnygg förvaring, även jag har lagt en beställning på den =0)
*vink vink*
Maria

Rossanna sa...

Det skall bli roligt att titta på ditt scrapp, vet att jag kommer att gilla det....
Praktisk hållare. Kram Rossanna

Anonym sa...

Du håller oss på sträckbänken. . . Vad härligt med kort med vårkänsla i! Jättefina!! Du har fått en utmaning på min blogg
http://millanspyssel.wordpress.com/
MVH
Mill@n

Theresa/Tette sa...

Cool, snurr grej. Verkar praktisk.

Sanna F sa...

Det var en snygg förvarings sak :)

Ska bli spännande att se din layout sen!
Kram från SannaF

Anonym sa...

Kul att se att du också beställde en snurrkarusell hos Anna. Fick meddelande igår om att de kommit hem så SNART befinner sig raringen på mitt skrivbord ; )