Dopkort


Nu var det länge sedan jag var här...jag kom av mig lite efter julkortstillverkningen. Behövde nog ladda batterierna lite ;-).
Efter julkorten har jag istället gjort några LO som jag hade tänkt att ladda upp här men jag har inte lyckats. Filerna verkar vara för stora så jag får se om jag lyckas lösa det.
Imorgon ska vi på dop. Lilla Ida ska döpas så jag har gjort ett kort till henne. Inget typiskt dopkort men jag hoppas det blir bra i alla fall. Färgerna blir lite skumma som vanligt i scanningen...det mönstrade pappret har samma rosa som ramen i verkligheten. Har dessutom lyckats scanna det snett. Ser nu att jag missat en brad nere i högra hörnet så det får jag fixa till! Jag hade andra planer från början och då behövdes ingen brad där men nu....hehe. Stämplarna är från det nya hÄnglar och stÄnglar-paketet. Flickan som håller i skylten har jag klippt av så hon får kika fram bakom ramen. Skylten är en egen stämpel och texten är MM:s rub-ons "Heidi".

Inga kommentarer: