God Jul


Ett format som jag gillar väldigt mycket

Ett julkort med enbart material från Inkido. Tre olika möstrade papper från Melissa Frances som jag skurit i smalare remsor. Poststämpeln är precis i lagom storlek för en jumbo cirkelpunch och. Den röda mattan bakom är stansad med en av de mindre storlekarna av cockie cutter cirkel-dies. Jag har alltid suttit och klippt för hand med varierat resultat men med dessa diesen så hittar jag nästan alltid en storlek som passar...perfekt! Bakom poststämpeln har jag fäst smala remsor som jag skurit i grönt papper som har en väldigt fin lyster.


Melissa Frances papper som bakgrund till Inkidos julstämplar

Även här har jag använt mönstrat papper från Melissa Frances. Textstämpeln som bakgrund oc tomten som sitter på 3D-kuddar. Även bradsen är från Inkido.
Nu väntar familjen på mig för vi ska till Allum och shoppa lite vinterkläder. Hoppas vi hittar allt vi behöver idag så det blir klart! Det är inte helt lätt att samla hela familjen så här med alla aktiviteter som är på helgerna. Ha en härlig lördag!

6 kommentarer:

Petraso sa...

Ur snyggia kort Millan ! Ska nog lifta lite på dom till Julkort till släkten!
kläder oj vi tog ner förra årets för att prova och se vad dom kan ha... behövs nog shopping runda för oss också....

~Nancy~ sa...

OMG.. your cards are so cute and perfect!! Really love love love your style! It's just like your cards come straight from the store!! Awesome!

Ewonne sa...

Helt fantastiska kort du gjort!!! sicken söt tomtestämpel <3
//Ewonne

Anonym sa...

Gillar dina stilrena kort!

Unni sa...

Flotte julekort, likte veldig godt
nissen:)
Unni

Sanna F sa...

VIlka super söta kort!!