Nytt försök




Fy vilken dålig fotograf jag är...man ser ju knappt *haha*
Jag gör ett nytt försök. Kände mig inte riktigt nöjd med tavlan och jag har fixat till den lite till.
Vi hade en härlig kväll igår med lite shopping och god mat och faktiskt riktigt bra väder. Efter middagen gick vi ner till Packhuskajen och Kulturkalaset och hamnade mitt i Charlotte Perellis uppträdande. Ingen idol direkt men ändå kul att se. Sen gick vi till pressbyrån och köpte godis och tog bussen hem, la oss i soffan och kollade på tv....härligt att bara slappa!
Jag håller på att hosta upp lungorna och har det inte blivit bättre i morgon blir det en tur till sjukhuset. Usch vilken hosta jag har åkt på! Hoppas barnen klarar sig bara för om fyra dagar börjar de i skolan.

5 kommentarer:

joggemia sa...

Men vilken underbar tavla!!!! Nu blev jag också sugen på att scrappa en canvas. Har aldrig gjort det förut men har tre tomma hemma. Krya på dig!!

Kram Mia

Anonym sa...

Sååååå fin canvas! / Elin

Anna sa...

Så himla läckert! Nu finns det två kort uppe hos mig. Jag har ju inte hållt på så länge men jag försöker...

Rossanna sa...

Hur fin tavla som helst, det är som man tappar andan!!
Ni verkar haft jätte mysigt i Göteborg....KULigt!
Hoppas att hostan försvinner snart. kRYA på dig. Många kramar

Karma sa...

Tavlan är fantastisk! såååå duktig du är. Hoppas du snart kryar på dig. Mysigt med en liten pratstund i går. Kram på dig