Nytt DT-uppdrag

Jag fick ett samtal från Liselotte på Format i måndags med frågan om jag ville ingå i Inkidos designteam. Och det ville jag ju!

Nu har jag fått hem massa material som jag sitter här och frossar i. Jag har gjort ett kort ikväll men det är för mörkt att fota nu så det kommer senare. Inkido har en ny julkollektion och det är en hel del läckerheter. Bl a ett par snygga swirls och poststämplar och sen tycker jag att de har så himla snygga textstämlar i sitt sortiment.

Jag hade ju lite otur med min nya Cuttlebug som hade ett kugghjul som var löst. Jag har kunnat använda den men det blir omständigt att öppna och sätta hjulen på plats med jämna mellanrum. Men i alla fall så har Stämpelboden varit så tillmötesgående och himla gulliga och imorgon kommer hon och lämnar en ny Cuttlebug till mig...direkt till mitt jobb! Det kallar jag service! Synd att det är så långt till Alingsås...annars hade jag handlat där mycket mer än jag gör idag....men jag kommer tillbaka helt klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte grattis till DT-uppdraget! Och vad bra att det ordna sig med CB:en. Bra sevice är guld värt. Många kramar Rossanna