Grattis vännen!


Stämpeln är en ny från Magnolia

Ett kort jag gjorde igår kväll men den jättefina stämpeln från Magnolia. Cirkeln med texten har jag gjort själv med punchar, QK och handskrivet. Papper är MME.

Ikväll är det dags för pysselträff hemma hos Malin "Hjördis" och det ska bli jättekul. Idag väntar en utmaning till oss. Alla ska ta med material till ett kort och dessa ska delas ut. Min fasa är att jag får Petrasos paket...;-) Hon kan hitta på vad som helst...det ligger säkert ett vitlöksnät eller en sushipinne i eller nåt liknande... Mitt paket är nog väldigt snällt....men det tycker kanske inte Petraso i och för sig :-). Fortsättning följer i Pysselpinglornas blogg!

11 kommentarer:

Karma sa...

Jättefint kort! Cirkeln var ju super, fint med hjärtat i mitten oxå. Vill ha cirkelstansar saknar ofta det. Stämpeln är jättesöt.

Kram

Anonym sa...

*haha* det ska bli otroligt kul å se va ni gjort med paketen ni delat ut!! ;)
Underbart fint kort du gjort!! Älskar stämpeln å dekorationen! Stämpeln är ju bara för söt!! ;)
Ha en trevlig pysselkväll!

Kram Petra

Petraso sa...

Åhhhhhh va fint detta kort var!
Riktigt super läckert!

Ha ha... du fck mitt paket... och visst blev du förvånad .... helt normala grejer....ingen sushi pinne ....

Har ditt kort med hem tll mig!

Kram Du vet att vi finns för dig vännen god natt kramar!

Linda Muhr sa...

Underbart kort, jag längtar tills det kommer fler runda stämplar med svensk text på marknaden, tror inte det dröjer så länge, men detta var ju ett bra tips..

Kram Linda
Synd att vi bara hann med att prata en liten stund i lördags..

elin sa...

Kjempefine kort du lager. Søtt stempel.

Inge Groot sa...

This card looks so sweet!!!

Anonym sa...

WOW! Vilket underbart fint kort. Gillar färgerna skarpt!

Anonym sa...

Vilket underbart fint kort! Hur fint som helst :-)

Anonym sa...

Kanonfint kort, gillar också den stämpeln!
Fina detaljer!

Sanna F sa...

Åååååååååå vad fint kort!
Och vad snyggt det blev med dekorationen du gjorde själv!
Hmmmm får man låna den idén tro?

Aud sa...

Kjempefint kort du har laget!

Jeg skal lage noen svenske stempler, ta en titt i bloggen min! ;-)