Älskar dig


Ett kort helt utan stämplar
Jag har ingen aning om vilka papper jag använt här. Pappret med kärleksord har legat ett tag och det understa pappret köpte jag på Format sist jag var där. Jag har för mig att det var, i alla fall för mig, en ny tillverkare. Ska ta reda på det senare.
Blomman fick jag från PysselPassion i mitt senaste DT-paket. Tycker de är så fina och i en sån perfekt storlek till kort. I blommans mitt har jag ett självhäftande metallhjärta, en present från min syster. Tack! Den ritade hjärtramen har jag liftat, från vem minns jag inte. Tack för inspirationen i alla fall. QK-alfabetet är Katie.
Edit: Nu vet jag vilken tillverkare det undre pappret är...nämligen My Minds Eye!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, så snyggt och läckert!

Linda Muhr sa...

Okej, läste inte att hjärtan ramen var från Åsa mia, fin var den iallfall..

Camilla sa...

Åhhh va fina kort camilla...
kram camilla

Anonym sa...

Jättefint kort, gillar hjärtramen.
Kram

Hjördis sa...

Underbart som alltid hjärtat!!
Sorry att jag inte kunde komma på Tupperware partyt :(

Kram Malin

Sanna F sa...

Många fina kort du har gjort !!= )