Jag behöver råd...! Jag och två av mina kortkompisar har gemensamt beställt Quickutz för över 2000 kr. Vi lade ordern hos en som jag läst om vid ett flertal tillfällen och som jag förstod alla var nöjda med, både med leveranstid, priser och service. Vi är nöjda med allt förrutom leveranstiden....och det är inte hennes fel.
Vi beställde runt den 25 november och har nu fått reda på att hon skickade den 29 nov...vilket är helt ok. Men det han inte kommit än! För en vecka sedan ungefär så mailade jag henne och fick då reda på att det brukar ta 7-10 dagar. Vi har sedan haft tät kontakt via mail och hon har varit väldigt hjälpsam. Igår fick jag ett mail där hon, efter lite påtryckningar från mig, sökt efter sändningen på transportföretagets hemsida utan framgång. Sändningsnr finns inte registrerat!
Vad händer nu? Hon skulle kontakta dem på måndag för att få en personlig kontakt men om de fortsatt säger att de inte fått mitt paket? Ligger det på hennes ansvar att se till att vi får våra varor eller är det så att vi inte har något att komma med? Någon som varit med om samma sak?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar