Fullt upp...

Jag har inte varit så aktiv med nya kort men desto mer med mina beställningar. Jag hoppas att jag ska få lite tid över till lite "nyproduktion" snart...kanske till helgen. Men en sak är säker...jag kommer inte skicka handgjorda kort till släkt och vänner i år. Jag hinner helt enkelt inte och efter beställningskorten känner jag mig ärlig talat rätt trött på juliga kort :-(

Men nästa gång jag gör ett inlägg ska jag även lägga in ett nytt kort...det är min ambition i alla fall ;-)

Kram på er!

2 kommentarer:

Petraso sa...

fullt upp men jag fick gjot en julklapp på pysselt i kväll och ett kort och en stor påse shopping med hem... aj aj.. han handla några julklappar.... fy va svårt och Dyrt.... Thilda kan ju inte läsa men hon ska få en urtuff döskalle tröja , tuffa jeans, halterneck top.... dumt och handla innan reorna men det var 25 %....

Anonym sa...

Jag förstår att du är trött på alla julkort efter alla dina beställningar. Jag är faktiskt också trött på julkort, så igår gjorde jag ett grattis kort.

Kram