Länge sedan sist..




Nu är det väldigt länge sedan jag bloggade sist...undrar om jag har några besökare kvar över huvudtaget...haha.

Jag har inte haft någon större pyssellust den sista tiden och det är som det brukar för mig på våren. Men nu har jag bestämt mig för att börja pyssla lite för mig själv och inte bara på uppdrag. Med två uppdrag så blir det inte så mycket tid över för "privat pyssel". Jag vet inte hur ni bär er åt ni som har 4-5 uppdrag?! Duktiga är ni!

Här har jag i alla fall bara satt ihop ett kort av saker jag tycker om. Jag har länge tänkt att jag ska använda min symaskin på kort men det har inte blivit av men idag fick jag gjort det på tre kort! Här är ett av dem.

Det beiga pappret med texten och den vackra spetsen är från Prima, detta kommer från Scraplagret. Tror faktiskt att även bokstavsstickersen kommer därifrån.

Swirlen är en chipboard som jag har haft liggande länge, länge och nu har jag lagt ett lager 3d-lack på den och sedan strött över ett underbart embossingpulver som heter Vegas gold (Inkido). Jag har inte värmt sedan utan bara låtit det torka in i 3d-lacket. Jag gillar att det blir matt men med lite glitter i.

Det mönstrade blå pappret, bandet och dekorationen med prismor kommer även de från Inkido.

Ses imorgon för då kommer kort nr 2! :)

Inga kommentarer: