Eget kollage





Här har jag gjort en egen bakgrund med hjälp av 2 distressdynor, Broken China och Vintage photo. Ovanpå det hela har jag stämplat tre olika stämplar som ett litet kollage. Runt om finns en ganska ny stämpel som får fungera som en ram runt motivet och den är embossad i ett turkos eb med glitter i. (Minns tyvärr inte namnet nu, så typiskt) Snyggt är det pulvret i alla fall!
Detta kortet är med i utmaningen som Petraso håller i på Inkido-bloggen där alla DT-medlemmar skulle använda minst 4 stämplar på ett kort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag blev jättesnyggt! Häftigt med "spetsstämpeln" där bakom.
KraM

Anonym sa...

Superläckert!! Härlig teknik...måste testa mera sådant!

Anonym sa...

jätte snyggt omilligt men helt underbart! Kul du kommit igång med blending toolsen jag ska testa mina blenniding pennor någon gång...

Helena mitt i smeten sa...

Snyggt!