En väska till..



Ja här kommer en väska till...Inget märkvärdigt men det är kul att göra nåt annat än kort. Andra kul vikningar efterfrågas! Är det någon som har lite roliga länkar?

Här har jag använt, förrutom en grön stomme, ett basic grey-papper och grungestämplar. En blombrad får fungera som låsning. Har lovat att visa hur man gör dessa väskor och ska försöka fixa en beskrivning inom de närmsta dagarna.

Nu är vinnarna till Inkidos blog candy dragna (haha, ja den meningen kan ju misstolkas...)Kolla in på bloggen...

11 kommentarer:

Karma sa...

snyggigt som tusan! du e såå duktig min Millis.

Anna Maria Niia sa...

Helt bedårande vackert!

Anonym sa...

wow den väskan vill man ju ha själv på en fest och inte ge bort!!! så vacker grunge stämplarna passar dig Millis!!!

Camilla sa...

Inget märkvärdigt??? hmmm... Jag tycker den e görfin, sån skulle jag vilja ha som riktig väska,,
kram camilla

Sofie sa...

Båda väskorna du har gjort är bara så supersnygga! Hoppas att du kan få ihop en beskrivning, för jag blir verkligen inspirerad att prova själv....

Viddan sa...

Kolla på:

www.ruthannzaroff.com/mirkwooddesigns

// Lena.

Gårdsromantik sa...

Wow så läcker!

Håller med Camilla - jag vill ha en riktig sådan - nu får du nog börja sy!

Kram Maud

Anonym sa...

WOW!! Alltså, dina väskkort är hela makalöst snygga!!! DU får alltid till det så härligt mjukt och fint!
Alla dina alster är som godis för våra (=dina fans) ögon!!
Kraaaaaaam!!

Anonym sa...

SuperSÖT, gillar papperet mycket!!

Anonym sa...

Jätte fint. Jag älskar dina väskor.

Anonym sa...

MEN SÅ SNYGGT! I´m in löööööv! Kjam...