En liten ask



En ask jag gjort efter beskrivning i Svensk Scrapbooking. Allt material är från Inkido.

Här är vi sjuka och har varit så sedan tisdag förra veckan. Det är aldrig kul att vara sjuk men fy fasen för att vara sjuk så här före jul. Jag känner mig superstressad för jag vet inte hur jag ska hinna allt! Jag har inte julklapparna klara på långa vägar och städning och pyntning...det är bara att skratta åt eländet. Det blir nog inte en jul som vi är vana vid. Men, men man får ta det för vad det är. Det viktigaste är i alla fall att barnen får sina julklappar!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Japp, de viktigaste e ju att de blir julklappar till ungarna..ja håller me dej, skit i pyntningen, e man sjuk så e man, inget att göra åt, de va en fin presentask du har gjort Camilla

GOD JUL!!!
Kram Camilla

Anonym sa...

Jättesnygg ask! Man börjar genast fundera på väldigt små klappar att ge bort i något liknande ;o) Jag har klämt på Panduros askmall ett antal gånger *s*. Krya på er och ta en sak i taget. Jag ligger också efter men det löser sig nog. =o)

Theresa/Tette sa...

Supersnygg ask Camilla. Alltid lika inspirerade att vara här.