En utmaning

...har jag fått av Muffin, en jätteduktig kortmakare. Kika in på hennes blogg, där finns hur mycket fint som helst :)

Vilken mat äter du ofta? Jga försöker laga varierad kost fast favoriten är ändå pasta i olika former och kyckling används ganska ofta.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Det beror så klart vad det är för kalas och hur väl man känner dem men jag brukar erbjuda hjälp.

Var sitter du helst när du bloggar? FetOftast sitter jag i soffan med datorn i knät när jag tittar på teve.

Köper du ofta triss? Nej det är väldigt sällan! När jag skrapar triss brukar det vara på jul när min pappa brukar dela ut en trisslott till alla gäster och ibland kan min man komma hem med en lott till oss var i familjen. Lätträknade gånger köper jag själv....2 ggr om året på sin höjd.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Oj vad svårt! Jag är inte så värst berest men vår bästa semester hade vi i vintras när vi var på Teneriffa.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Mest tittar jag på trean och femman. Femman har roliga serier.

Vilket är ditt favoritvin? Jag dricker gärna vi men lyckas aldrig lägga namnen på minnet....jag gillar rött vin inget blask utan lite kraftigare. .

Här är reglerna: Välj ut 4 st som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag vill utmana 4 personer vars bloggar jag ofta besöker för att beundra alla fina alster.

Petraso
Malin
Pernilla
Rossanna

Inga kommentarer: