Mera saker till salu

Här kommer mera saker som jag inte använder. Scrappade ju mer en gång i tiden och nu när jag inte gör det längre är det mycket saker som bara bli liggande. Det vore roligt om de kom till nytta och glädje till någon annan pysselsjäl!

Den som är först, vare sig det är via kommentar eller mail har första tjing! Vill du samfrakta med stämplarna går det självklart. Några stämplar är kvar i inlägget innan.

Skicka ett mail med din adress till julinnea@hotmail.com . Om ni bara tingar i kommentaren och inte hör av er via mail inom 2 dagar lägger jag ut stämplarna till försäljning igen. Likaså om ni inte betalat inom rimlig tid, vilket jag tycker är 5 dagar. Porto tillkommer!

Klicka på bilden för att se den lite större!


Ett litet sött minialbum med vackert sammetsband 20 kr


KI Memories mönstrade chipboard bokstäver.
Endast J är använt. 25 kr


MM Chipboard 20 kr

Chipboard tecken 20 kr
Vet ej tillverkare


*sänkt pris* 7gypsies purse kit-small
Väska + ett album i stl 10x10 cm 45 kr



Maya Road Chipboard 25 kr

*sänkt pris* 7gypsies composition book (ett album med
sidor att dekorera) 40 kr


*sänkt pris* Fotohörn - har ej räknat men det är måånga 15 kr

Snöflingor 10 kr SÅLD


*sänkt pris* Filtdekorationer 30 kr

(De ligger på ett fotopappersark, inga pluttar

med andra ord)


1 -6 10 kr st

nr 5 SÅLD och skickad





7. Blommor i gult/guld 25 kr (4 blommor är tagna)

8. *sänkt pris* Heidi Swapp puffy floral centers 10 kr

9. SÅLD och skickad

10. *sänkt pris* Stämpel med två scalloped motiv 40 kr

Om du vill köpa så skriv en kommentar OCH skicka mig ett mail på julinnea@hotmail.com

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag skulle vilja ha Primablommorna: nr9

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna köpa snöflingorna.Satt i går kväll och var irriterad över att jag inte hade just snöflingor. Vilken tur.
Anna-Karin