Liftat med besked!



Det är nästan så jag inte kan med att lägga upp detta kortet då jag liftat ett annat kort, nästan alltihop. Jag fick en beställning på ett kort till en tjej som skulle sluta på jobbet och jag hade total stiltje i kortproduktionen.

Jag surfade in på någon utländsk blogg och hittade ett kort som jag fastnade för. Tyvärr minns jag inte vilken blogg det var så jag kan inte länka. Det som jag ändrat på är att jag gjort en cirkelblomma hon hade en annan dekoration mer mot mitten och annat typsnitt. T o m mönsterpapper är detsamma. Hoppas ingen tar illa upp att jag lägger upp det...i så fall tar jag bort det omedelbums!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Wildärtan sa...

Det är ju hur tillåtet som helst att lifta!
Och snyggt är det:-)

Nina sa...

Herreguuud vad många fina kort du har gjort sen jag kikade in här sist--blev superinspirerad nu (men måste ju sova lite också). Tack för att du delar med dig av dina små konstverk!