Pyssel hos Petra



När vi var hos Petra och pysslade sist så var det samtidigt med Scrapaddicteds mara så vi högg in i deras utmaningar. Jag har aldrig gjort ett monokromatiskt kort tidigare så det ville jag testa.

Eftersom jag inte har alltför många mönstrade papper i bara en och samma färgskala så hade jag inte så många att välja på. Men detta gillar jag jättemycket, tror det är Maja Design, så det fick styra färgvalet. Alla stämplar jag använt är från Inkido, collagestämpel samt den lilla fjärilen. Den stora har jag klippt ut från collagestämpeln och fäst med 3D-kuddar i mitten på vingarna. Snodden är också från Inkido och de finns i alla färger du kan tänka dig!

Hoppas på en del pysseltid och pyssellust idag. Äntligen en fri dag efter alla aktiviteter som varit i samband med avslutningar i både skola, fotboll och handboll. Det ska bli härligt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint, skön grön färg och vackra fjärilar.

Unni sa...

Åååhhh så nydelig, vakre farger og oppsett, me like:)
Unni

joggemia sa...

UNDERBART snyggt blev det!!

Kram!

Anonym sa...

Ursnyggt!! Det kliar i shoppingnerven på collagestämplar. . . Har haft otur med att det varit stängt de två (!) senaste gångerna hos format. Kanske tur i oturen *s* Plånboken blev inte riktigt lika tunn på kuppen.

Nina sa...

Otroligt vackert kort!! Ögongodis! ♥

Anonym sa...

Grönt är skönt och det stämmer på ditt kort, det är en fröjd för ögat att titta på!

Anna Maria Niia sa...

Så vackert!!!

Du klarade det galant tycker jag!
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Vilket underbart kort! Jättesnyggt!