Två enkla kort


Altarskåp från Inkido stämplar Gel a tins


Gel a tins igen med 3 stämpel dynor i olika bruna nyanser

Några enkla kort som går till försäljning på mammas salong. Hon har lite tomt i kortlådan just nu och då passar jag på att göra lite enkla kort. Vi har insett att dessa kort är mycket enklare att sälja än de dekorerade med hängel och magnolia-stämplar. Men det är nog mest för att det är merparten gamla damer som klipper sig hos mor...hihi. Det passar mig dock bra för då går det fort att göra ett gäng med kort!
Köpte Gel a tins stämplar när jag var hos Kortmakaren och jag älskar dem! Jag tror att jag kommer få stor användning för dem. Vill lära mig massa stämpeltekniker för jag är så trött på att sitta och färglägga. Tycker det tar alldeles för lång tid och känner att jag vill lära mig nåt nytt! Vet ni någon bra sida med stämpeltekniker så blir jag jätteglad för tips!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, gillar båda mycket! Har sneglat på just det kitet från gel a tins ett tag men just nu är det köpstopp!!

Karma sa...

Korten är så läckra! Kram

Paula sa...

Superfina kort. Har också dom stämplarna och älskar dom. Här kan du hitta lite mer om lite olika tekniker: http://hem.passagen.se:80/stamparina/

//Paula