Friend


Älskar min nya stämpel...inget att färglägga!


En liten closeup på den glittrande fjärilen...ja det är faktiskt glitter
på den även om det inte syns här....! ;-)

Jag var på Kortmakarens 3 årjubileum och hittade då den här underbara stämpeln från Hero arts! Jag ville att fjärilen skulle komma fram lite extra så jag stämplade motivet en gång till och klippte ut fjärlien, böjde vingarna en aning och limmade fast den. Jag har dekorerat den med lite glitterlim fast det syns tyvärr inte här.

Textstämplarna i bakgrunden (på kortstommen) är från Inkido, likaså bandet. Dessa mönsterpapper är mina absoluta favoriter och nu börjar de ta slut! Det är inte ofta jag köper fler av samma papper men dessa vill jag verkligen ha mer av. Hoppas jag kan hitta fler på mässan. Äntligen är pyssellusten tillbaka!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint kort!!!

Anonym sa...

UNDERBART kort!!!

joggemia sa...

Jippie! Ja, att pyssellusten är tillbaka alltså! Superhärligt kort! Gillar fjärilen massor.

Kram!

Nina sa...

Wow. Supersnyggt! Ja, verkligen ett UNDERBART kort!! :D

Anonym sa...

Super fint kort, gillar det du gjort med fjärilen.
Är på jakt efter stora texstämplar till min samling.
Förstår att du vill ha fler av dessa fina mönsterpapper.

Ha det gott!

Kram

Anonym sa...

Vilket ljuvligt kort, helt underbart snyggt. Blev pricken över i när du gjorde så m fjärilen.
Kram

Anonym sa...

Gillar verkligen detta kort! Verkligen liftvarning!
Vill bara tala om att jag har liftat ett kort som du har visat tidigare här i bloggen. De ligger i min blogg och på Scrappiz och annasscrapbooking med länk till din blogg.
Ha det så bra och tack för all inspiration.

Unni sa...

Nyyydelig kort, vakkert stempel og fin detalj med sommerfuglen:)
Unni