Utan kamera

Usch vad jag saknar min kamera! Jag pysslar på här hemma men jag kan tyvärr inte fota av det och lägga ut vare sig här i bloggen eller på Scrappiz. Vissa saker kommer förbli odokumenterat och vissa grejer får jag väl fota av när jag får tillbaka min kamera.

Samtidigt har det varit riktigt skönt med lite bloggpaus för det skapar ju tyvärr en del stress ändå. Min datatid har minimerats och jag får gjort så mycket annat! Men jag saknar det också!

Jag tror att jag har min kamera tillbaka inom en vecka så tills dess....sköt om er!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Hoppas du får tillbaka din kamera fortare än kvickt för jag saknar dina kort (och LO:s! Hur går det med scrappandet?). Kan tänka mig att det blir lite annat gjort istället....vilket kan vara skönt förstås.

Kram Mia

Karin sa...

Super-snyggt!!