Här är jag...

Här har det varit tyst ett tag. Det är inte för att jag valt det utan min kamera har gått sönder så jag kan inte visa mina kort. Det är nåt knepigt som hänt för bildvisningen fungerar i kameran men när jag ska växla över till att ta kort så stängs den bara av. Jag håller på att bearbeta maken så jag kan få en ny Canon EOS 400D så håll tummarna, jag är på rätt väg ;-).

Jag är ledsen att jag inte varit så flitig på att kommentera i era bloggar! Maken har brutit armen och det leder till mindre datortid och därmed lite mer sysslor här hemma ;-). Jag kommer tillbaka!

Om jag har tur har jag snart en ny kamera i min hand och då är jag tillbaka fortare än kvickt!

Kram på er!

4 kommentarer:

Karma sa...

Håller tummarna för kameran då! Kramis Malin

Petraso sa...

Håller tummar för kameran och ett saftigt minneskort......
Vill ha en sådan också.... men det står 10 st måste saker innan på listan typ dammsugare, tv, kyloch frys ,soffa, matsalsbord *asgarv* och vi är ju sååååå sega med inköp så det blir väl kamra canon 900 innan vi får shoppat det...

Attans va jobbigt med trasig make.... är ha jobbig.... Hoppas du kan fly en stund i morgon för att pyssla med oss..

joggemia sa...

Vem vill inte ha en sådan kamera? Inte jag i alla fall.....*ljug*... Hoppas du får den snart och att din man blir pigg i armen så du får mycket pysseltid och vi därmed massor med inspiration!

Kram Mia

Theresa/Tette sa...

Känner igen mig i den trasiga kameran. Min kamera är så pass att jag kan ta bilden, men kvaliteten är inte bra och jag måste dessvärre ha strömkabeln i (har prövat att byta batteri men det fungerade inte). Så jag går också i väntans tider (på en kamera alltså) och hoppas att tomten ska göra sitt jobb (Fniss).
Läste ju om "din gubbe" tidigare, men skickar ändå en ytterligare liten krya-på-dig hälsning.