Annorlunda julkort


Ett annorlunda julkort utan motivstämplar

Ett chipboardhjärta som jag dekorerat med hjälp av rubons
Jag påbörjade ett kort i går kväll men hann inte färdigt utan fortsatte med det idag. Jag hade färglagt ett magnolia-motiv och var på det hela taget klar, skulle bara stämpla på en poststämpel...Stämplade såklart snett och kortet hamnade i bingen! Usch så irriterande! Ville inte gå från pysselbordet utan ett kort färdigt och då blev det så här. Utan motivstämplar fick det bli för det hade jag inte tålamod till. Men det är kul att variera sig och testa nåt annat! Tyvärr kommer det inte riktigt till sin rätt som fotat men så är det ju nästan alltid, tyvärr.
Jag har målat ett chipboardhjärta med röd akrylfärg som tack och lov torkar på nolltid. Sen har jag skrapat på rubons och sedan lackat med 3D-lack. Jag tycker det blev riktigt dekorativt! Stämpeln jag använt är från Inkido och papperna från MME.

6 kommentarer:

Rossanna sa...

Även detta kort är jättefint! Snyggt hjärtat, passar. Kram Rossanna

joggemia sa...

Tänk att ett misstag kan bli så läckert =)

Kram!

Karma sa...

Åh, vad tröttsamt när man nästan e klar o så blir det fel....åhhhh! Men detta var ju superläckert, så himla snyggt med hjärtat. Verkligen dekorativt. Kramis

LisaMattias sa...

Åh, så tråkigt med kortet! Jag stämplar ju ofta på saker i efterhand, och blir det liiiiiite snett så blundar jag för det, men blir det helt galet, så.... Fast jag är nog för snål för att slänga.... ;-)

Älskar dina kort, och de senaste utan stämpelmotiv är ljuvliga!!

Kram från Lisa

~Nancy~ sa...

Another awesome card!! Just love your work so much!! XOXO

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara säga att dina kort är superfina. Hoppas det är ok att jag länkar till dej på min sida ;O)