Ett försök till...


Min dotter gör sin första läxa och är väldigt koncentrerad!

Det här är ju jättekul! Jag har fotat layouterna och det bli inte bra alls. Jag har en scanner men jag hittar inte installationsskivan så jag har inte installerat den på min bärbara dator. Himla typiskt! Men jag ska försöka mig på att fota på nytt sedan när det är lite ljusare ute. Jag älskar dessa papper som jag köpte hos Jane på scrapaddicted! Underbara! Detta blev väldigt pastelligt men det är kul som omväxling!

Tyckte jag sov länge idag men sen kom jag på att jag ska dra av 1 timma och vips hade jag bara sovit till 9! En hel bonustimma! Dock ända fördelen med vintertid:-(.

Pyssla lugnt!

7 kommentarer:

joggemia sa...

Men du, vad duktig du är!! Är det säkert att du aldrig har scrappat förut. Jag tror att du var scrappare i ditt förra liv :)

Kram Mia

Petraso sa...

Kanonfint! Så kul att du börjat scrappa igen!!!

L ser så härligt koncentrerad ut....

Karin sa...

Wow, det här blir ju hur bra som helst!!! Härligt!

Sanna F sa...

Verkligen en underbart fin layout!!!

Karma sa...

Underbart snyggt!!härligt pastelligt, Kram

Theresa/Tette sa...

Super läcker LO!

Mara sa...

Den här LO:n var jättefin! Absolut min stil! Önskar jag får till något lika fint om jag någonsin vågar prova att göra en LO?!