Håruppsättning och kort till en havälskare


Ett beställningskort åt en kollega vars svärfar fyller 65 år i dagarna.

Min bästa vän Malin har varit här mellan städ och tvättning. Hon ska gå på bröllop och även sjunga på bröllopet och jag gjorde hennes håruppsättning. Avslutningsvis sjung hon en av sångerna för oss och det var så fint att jag kunde inte hålla tårarna borta. Tänk vi har varit kompisar sen vi var 7 år och hon har alltid sjungit. Jag kommer ihåg en gång när jag skulle sova över hos Malin och när vi låg i sängen sjung hon "I en sal på lasarettet" för mig. Jag grät även då...sången är ju sorglig men även för att det var så fint. Jag håller tummarna för dig idag, Malin! Jag vet att det kommer gå alldeles lysande. Kram!

Materiallista: Bazzill bling, mönsterpapper från Tres Jolie, Fluid chalk Chestnut roan samt Russian blue, stämpel från Magnolia, 3D-lack och alfabetet är ett Cuttlebugalfabet som heter Harmony.

4 kommentarer:

Sanna F sa...

jätte fint kort!!!

Petraso sa...

Jättefint blev det millan....

Tog du kort på pinglan Mollan ????

så nyfiken på hur det blev....
sjunga kan hon....*underbart*

Anonym sa...

Häftigt kort med vågor!

Karma sa...

Du är så söt du min kära bästis!! Finaste frisyren fixade du, jag fick beröm för den. Tack för att du alltid finns för mig. Kram