Mosh Posh


Mycket smått och gott med bl a papper från Doodlebug och en väska
med minialbum från 7gypsies.

Idag damp det ner ytterligare ett månadspaket...denna gången ifrån Mosh Posh. Jag blir verkligen sugen på att börja scrappa igen när jag ser alla dessa fina saker!

Anledningen att jag lagt ner scrappandet var att jag tycker jag är en ganska dålig fotograf och de foton jag har på barnen är inte tagna ur scrap-perspektiv. Det var dessutom före digitalkameran men det kanske finns möjlighet att fixa till dem ändå? Jag skulle så gärna vilja scrappa deras första tid. Ibland kan jag bli lite ledsen att jag inte upptäckte denna hobby när barnen var små...då hade jag dokumenterat mycket mer än jag gjort. Men det är ju aldrig för sent...

INNEHÅLL
6 st mönstrade papper från Doodlebug
5 st cardstock, varav ett är glittrigt
1 st minialbum med väska
1 fp med tygblommor i olika färger
1 fp gula knappar från American crafts
1 fp chipboard svart alfabet, American crafts
1 stor chipboard blomma
1 fp stora brads i svart/vitt av okänt märke
1 yard band av okänt märke
1 glitterpenna

Nu ska jag upp i min pysselvrå och ge mig på att skapa ett kort med detta material. Veckans skissutmaning på Scrappiz tilltalade mig mycket, så den jag jag ge mig på.

1 kommentar:

Petraso sa...

Wow vilket paket!

Tänkte på dig när jag så veckans skiss utmaning!

hm jag har ingen kamera att fota mina alster denna vecka...

Du kan scanna korten från barnens första tid och storlek ändra dom så det passa dina skisser!