Fotbollsmamma

Vad det är roligt att titta på barnen när de spelar match... det vilken sort spelar ingen roll, bara det är barnen som spelar. Jag bryr mig måttligt om sport annars men när 9-åriga dottern är med och spelar så blir jag en sportfåne som står vid sidan om plan och tjoar! :-D

Idag var det cup i Alafors. Tyvärr såg jag inte första matchen (min man åkte i förväg) och då klämde hon in 4 mål! Matchen efter gjorde hon ett mål och sista matchen stod hon i mål. Gissa om mamma är stolt...hon är verkligen jätteduktig!

Jag har inget kort att visa just nu men jag knåpar på ännu ett DT-kort för Inkido och hoppas bli klar så jag kan lägga ut det imorgon.

1 kommentar:

Karma sa...

Ja jag håller med! det är så kul att titta o heja. Man får nästan dämpa sig där man står vid sidan o hejar på för kung o fosterland!! SÅ duktigt av henne, en riktig målkung ju! Kram