Sommar & sol


Stämplar från det nya Magnolia klubbpaket samt textstämpel från
hÄnglar & stÄnglars förra sommarpaket.


Jag älskar verkligen det nya klubbpaketet! Det passar mig så himla bra! Jag dekorerar ju inte mina kort så mycket, tycker inte jag får till det så bra. Jag har mängder med småpryttlar jag köpt för att dekorera kort med, men de ligger bara här i väntan på att bli använda. Men det är väldigt kul att dekorera med stämpelmotiv och det var många olika småstämplar med i detta paketet.

Det mönstrade pappret är från Chatterbox, motiven är distressmålade och den lilla fjärilen är fixad med lite 3D-lack vilket inte syns så bra här.

Det är flera som frågat mig vad det är för mönstrat papper jag använt på korten i det tidigare inslägget. Det är Webster Pages och det är inköpt på Scrap it. Nytt märke? Jag har inte hört talas om det tidigare. Men så fina papper!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilket härligt och somrit kort du gjort, kul att äntligen få se lite kort ifrån dig.

Kram

joggemia sa...

Ursnyggt kort! Jag gillar dina kort som de är....utan en massa dekorationer!
Kram Mia