Magnolia

Hej alla pysselglada! Idag fick jag mina klubbstämplar från Magnolia. Jättefina och jag är supernöjd! Är det någon som vet om man bara får beställa ett paket åt gången? Jag och min kompis sambeställde nämligen med postförskott men det kom bara ett.

Jag vet att det är så med hÄnglars stämplar och nu slog det mig att det kanske är så även med Magnolias klubbpaket. I bekräftelsemailet står det 2 paket och det är ingen som hört av sig. Jag har inte sett på hemsidan att de har någon gräns men det kanske finns någon här som vet? Jag är ivrig och kan inte vänta ända till imorgon när jag ska ringa till dem ;-)

Förresten...efter era kommentarer ang den ev pysselfriggeboden har jag fått mina misstankar bekräftade. Jag var ju tvivlande till om jag överhuvudtaget skulle gå ut och sätta mig i den lilla boden och ni verkar dela den tanken. Jag avstår tills vidare och inreder nog en ny hörna i allrummet istället. En platt-tv skulle skapa lite extra plats och sim sala bim så finns det plats för även mig! Dessutom blir det ett billigare alternativ...och då mer pengar till pyssel :-)

Nä nu ska jag sätta mig och montera stämplar och sen göra ett par kort till barnens fröknar! Ha det så bra alla rara besökare och tack än en gång för era fina kommentarer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va härligt att du äntligen fått ditt klubbpaket! =)
Man får bara beställa ett paket från dem, alltså på samma vis som hos hÄnglar & stÄnglar..tyvärr.
Men ring dem imorgon å förklara läget, det kan ju gå =)

Hoppas det löser sej! Å nu väntar jag med andakt på nya fina kort ifrån dej med de nya magnoliastämplarna! =D
Kram Petra