Grattiskramar


Blommorna är från retro flower-stansar i olika storlekar. Texts-
tämpeln är från Format och ramen från 7 Gypsies.


Det var länge sedan jag var här och uppdaterade nu. Det har inte blivit så många kort gjorda tyvärr. Mycket beroende på att jag har så mycket annat för mig denna årstiden. Jag har dessutom insett att jag har en alldeles för liten pysselplats och tycker faktiskt att det är alldeles för bökigt att sitta där. Jag måste göra något åt den på ett eller annat sett.

Mitt bord är bara 120x60 och det räcker inte på långa vägar kan jag säga...! Jag har en liten hörna i vårt sovrum nu och skulle väl egentligen behöva ett eget rum. Vi har haft lite diskussioner om att jag ska få en friggebod som vi ska vinterbona men jag är lite orolig att det inte kommer bli av att jag sätter mig där. Vad tror ni? Egentligen har vi utrymme som jag skulle kunna utnyttja men vi använder det som allrum/tv-rum nu och vi trivs så bra med det. Sen har man ju en förmåga att stöka ner så mycket så det vore skönt att kunna stänga dörren om stöket.

Ja, vi får väl se hur det blir, fortsättning följer.

6 kommentarer:

joggemia sa...

Jätteläckert kort.....hög liftvarning på det!!

Vad gäller pysselplats, jag har inrett en hörna (hm...typ halva) i vardagsrummet. Detta för att min familj överhuvudtaget ska få se mig! Jag tycker det funkar bra i alla fall. Hoppas du hittar en lösning som passar dig.

Kram Mia

Laila sa...

Jag härmas jag med i detta inlägg! Den där åker in bland mina favoriter. Tycker du fått till blommorna så himla snyggt!

Camilla sa...

Jättefint kort...och jag tror nog att du kommer använda friggeboden Men...." som tony Érwin säger" det får nog vara så pass stor ändå att du kan ta med dej en pysselväninna in där om du skulle vilja, annars kan de nog bli lite tråkigt, jag sitter ju gärna ensam, men de e skönt att ändå ha martin i bakrunden...bara för att typ.


så tycker jag...hi hi
kram camilla

Anonym sa...

Snyggt kort, gillar dina blommor! Kram maria

Anonym sa...

Fint kort! Gillar hur du har använt blommorna, snyggt. Ja jag tror att det blir lite omständigare att gå ut i en friggebod. Men gillar man att verkligen komma undan och få sitta i fred är det ett toppen alternativ. Jag sitter också i sovrummet, fungerar bra man är nåbar för familjen. Men jag ska snart för hoppningsvis flytta ner i fd. pannrummet men det blir lite avskilt så vi får se om jag kommer att trivas.

Anonym sa...

Jättefint kort vännen!! Härliga färger å snyggt enkelt upplägg! =)
Att gå ut till en friggebod å sätta sej har jag svårt att tänka mej att man faktiskt gör..kanske till en början..men bara det brukar kunna bli bökigt efter ett tag..nä..jag vet inte. Kanske är det ett jättebra ställe å sitta på!! Men jag håller med..det funkar inte å pyssla om man själv inte får plats.. =/
Må gott! Kram Petra