Ny kortträff

Igår var det kortträff hemma hos mig. Jag hade bjudit in en kollega till mig som är konsulent för Mary Kay, en serie för skönhetsvård. Vi hade verkligen trevligt. Jag köpte en alldeles för dyr rengöring men det är det nog värt. Älskar krämer, det känns så lyxigt!

Vi hann faktiskt med lite pyssel också även om det blev lite kortare pysseltid än vanligt. Vi ska ha en större träff på lördag så vi kände att vi kunde offra en och en halv timma på skönhetsvård ;-).



Jag har extremt mycket på jobbet just nu och jag kunde inte riktigt fokusera på pysslandet så det blev ett väldigt enkelt kort till min pappa som precis fyllt 60 år. Kan det bli enklare...tog väl typ en kvart att göra, om ens det.Fotot är inte det bästa. Det här alfabetet tycker jag är så himla fint och står överst på min önskelista. Även dessa har jag fått från Linda, tack!



Här är ett kort som jag gjorde i helgen. Kände mig lite tveksam till det men mina kära pysselkompisar tyckte det var fint så jag lägger väl ut det i alla fall. Min tanke med det rivna papperna skulle vara sönderrivet julklappspapper...vet inte om det lyckades så bra i och för sig. Blommorna är medium retroflower som jag klippt till en julstjärna. Båda stämplarna är från PysselPassion.

1 kommentar:

Karma sa...

Tjenis, jag handscript är ju sååå fint. Gud, det finns ju hur mycket som helst, blir aldrig nöjd hihi. Tack för i går o korten är jättefina!