Väntar...

Idag är min lediga dag och här går jag och väntar på posten. Förhoppningsvis skulle stämplarna komma idag och det ska bli så spännande! Typiskt att posten är sen just idag...;-)

Var på Ikea igår och köpte mig ett nytt skrivbord. Sen vi flyttade till nytt hus har jag inte haft någon egen pysselhörna utan har suttit vid matsalsbordet och pysslat. Min man har faktiskt inte klagat, kanske var det bra så han kunde ha det som motargument när jag klagade på honom...hihi. Men barnen däremot började klaga på att vi aldrig satt och åt vid matsalsbordet längre...och jag saknade verkligen en egen plats. Så nu är det fixat. Ingen stor pysselhörna för det har vi inte plats med, men fullt tillräcklig för mig. Ska lägga in bilder senare.

Så hoppas nu stämplarna kommer snart så jag kan sätta mig vid mitt fina bord...

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

jag vill se din pysselhöra..för då känns det som man har varit hemma hos någon! ;-))

Camilla sa...

Den är ju inte riktigt färdig än...men jag kanske kan ta ett kort ändå...:-)