Kanske lite pråligt?


Men det var kul att göra. Allt är inte mina påhitt utan jag har inspirerats av ett annat kort jag sett på nätet. Lottas favoritpapper ;-) och fick även med lite pomogranate. Stämpeln som jag lånat av Pernilla (tack!) är från hÄnglar & stÄnglar. Är förtjust i hjärtan som kanske märks...de kommer allt med på ett eller annat sätt.

Kortet är 15x15 cm. Har skurit till ett bakgrundspapper i rött som jag "skitat" ner längs kanterna med fluid chalk Chestnut roan. Har gjort likadant med det mönstrade pappret som jag även satt några fotohörn på. Blomman är utstansad, Retro flower heter stansen. Även den har jag smutsat ner kanterna på och fäst med en stor brad i metall. Runt bradsen hängde jag två tags med hjärtan även de fick en behandling med fluid chalken, likaså med de små utstansade blommorna. Dekorerat med några grankvistar, Fern heter stansen.

4 kommentarer:

Helena sa...

Det är fint! Några av de andra bilderna du lagt upp kan man inte förstora. Synd, då kan jag inte studera närmare hur du har gjort ;-) /Helena

Camilla sa...

Ja det är lite synd att det inte går med alla. Jag gör likadant med med alla korten jag laddar upp ändå är det vissa som inte går att förstora. Tack förresten. Det är kul att få en kommentar ibland så man får bekräftelse på att det är någon som tittar...;-)

Lotuz sa...

MITT MITT MITT MITT ..... hoppas jag ;-) detta är det finaste kortet du gjort tycker jag

Camilla sa...

Lotta:

:-) Du är för söt! Vem vet vad som dimper ner i lådan. Det beror på hur snäll du är...Förresten jag gillar Polly cappuchino/mint...