Öppna landskap



En mer utförlig beskrivning hur jag gjort finns i Inkidos blog.

11 kommentarer:

Helen sa...

Vackert!

Karin sa...

Wow, så snyggt!

Maria sa...

Mycket snyggt!! Färgerna är sååå fina och jag gillar formatet.
Maria

Unknown sa...

Great card.

Tesa/Therese sa...

Jättefint kort! Tack för din kommentar hos mig :o)Kram

Mill@n sa...

Toppensnyggt! Det verkat kul att leka med dessa dynor! Gillar också formatet, har nyligen upptäckt det själv... ;o)

Linda P sa...

Kanonfint som alltid! Jag gillar alfabetet som du ofta använder. Vilket är det?

Camilla sa...

Linda P Det är ett qk-alfabet och heter Katie. Har varit väldigt användbart!

Linda P sa...

Tack! Ska se om jag kan hitta alfabetet i butik i här i Gbg. Annars får jag ge mig ut bland butikerna på nätet.

ScrapFia sa...

Så läckert!! Du är urduktig!
Eva

Linda P sa...

Hej igen! Verkar som alfabetet Katie inte tillverkats på några år. Typiskt... Är det någon som har ett liggandes och inte använder det? Eller vet var jag kan få tag på ett!