Ett väskkort





Ett litet väskkort enl beskrivning i senaste Scrapbooking mm. Jenny S hade gjort en jättesöt väska och jag var tvungen att prova.
Alldeles nya papper från Inkido, här har jag använt tre olika från den gröna serien. Det cremefärgade silkehjärtat har jag chalkat lite längs kanterna. Stämpeln "...från mig till dig..." är från Inkidos äldre kollektioner .
Passa på att göra ett inlägg de sista skälvande minutrarna på Inkidos blogg. Ni kan belönas med 5 stämplar ur den nya kollektionen! Så skälvande är det inte...ni har fram till tisdag på er!

7 kommentarer:

Chris_P sa...

Detta var ju bara såååå snyggt!!! Vet du var beskrivning finns på väskan?

Camilla sa...

Jag hittade den i det senaste nr av Scrapbooking mm. Annars vet jag inte var det kan finnas. I Inkidos blogg har jag lovat att göra en beskrivning om intresse finns. Och det gör det ju nu =). Så kika in där under veckan.

Anonym sa...

Ja, det var verkligen en kul ide med väskan. Jätte snyggt.

Camilla sa...

åhh va fint camilla..fräckt som bara den...du hittar då på;-)

kram

Anonym sa...

Det var ju jätte snyggt! Måste testas. Ser fram emot en beskrivning:).

Viddan sa...

Jättesnyggt! Både väskan och kortet...

Anonym sa...

Urfin i både papperskombo som style! Ser fram emot beskrivningen =o)