Sökande är över...

Jag har hittat en underbar liten kattunge inte så långt från oss! Jag och två kollegor åkte direkt efter jobbet för att titta på dem och vi fick alla var sin favorit. Däremot var det bara jag som tingade en. Bilder kommer senare. Hade inte förberett mig med kamera eftersom detta bestämdes på eftermiddagen så jag har bara tagit kort med mobilen och de blev inte alls bra för det var lite väl mörkt för fotografering. Men hon är söt som bara den och kommer till oss om tre veckor! Längtar så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En Hon kunde inte M fått lite manlig förstärkning i tjejhuset???
Så gulligt tror att mina barn kommer flytta hem till dig.....*avis blev dom*

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men vilken underbar srapblogg...blir helt galen så snyggt!!Så mycket inspiration man får här!!!
Älskar med att pyssla, göra kort o scrappa...scrapa är dock rätt nytt för mig...men så kul!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥