Bloggpaus

Som ni märker har det varit väldigt lugnt här ett tag. Jag har ingen som helst pyssellust trots att jag har massa nya fina saker och trots att jag fixat och donat i min pysselhörna. Så nu tar jag en bloggpaus för att slippa pressen med att prestera för den här sakens skull.

Pausen kanske inte varar länge alls...eller ganska länge. Jag har ingen aning. Just nu är jag rädd att pyssellusten aldrig ska komma tillbaka. Så nu testar jag en paus och laddar batterierna.

Om två veckor ska jag hämta min katt så det är mycket möjligt att jag kommer att blogga om det istället när jag känner för det.

Ha det bra alla bloggvänner...vi hörs igen!

1 kommentar:

Theresa/Tette sa...

Du - var inte orolig - den kommer tillbaka, men var inte rädd för att verkligen ta en ordentlig paus ifall du känner för det!
Jag håller tummarna att jag kommer att få komma tillbaka och inspireras mera av alla dina fina alster!!!
Ha det så bra!