En liten prins


Ett beställningskort till en liten nyfödd Felix. Fotot är taget på kvällen
så kvalitetn är inte den bästa. Nytt foto kommer imorgon.

En kollega beställde ett kort till en kompis som fått en liten kille. Hon ville jag skulle använda denna stämpeln och kortet skulle gå i blått. Helst skulle gossens namn stå med också men det fick tyvärr inte plats. Ev gör jag ett till som hon kan välja mellan.

Prinsen är från Pysselpassion och papperna från MME. Texten är QK Metro och stickers från Basic Grey. Hjärtat är chipboard som jag klätt i röd cardstock. Almanackastämpeln är från Inkywings och där har jag använt röd glitterstickels för att markera födelsedagen och det har jag även gjort på kronans juveler.

Vi firade midsommar igår i ösregn och hade superroligt men blött. Det var länge sedan det regnade så mycket som det gjorde i går...det är ju så typiskt. Det har varit fint i flera dagar och så även idag. Men vi hade det jättemysigt i partytältet och åt och drack gott. Poängpromenaden fick vi ta sittandes i tältet och sen hade de anordnat en frågetävling där jag var med i det vinnande laget. Älskar såna tävlingar med årtalsfrågor blandat med musik.

7 kommentarer:

Petraso sa...

Gillar massor!
Liten prins så passande!

ps maten blev toppen men jag fick migrän av 1 glas rödvin ska hålla mig till sprit!

Hilde sa...

Nydelige kort du lager!!
Liker stilen din!!

Hilde

Karma sa...

Supergulligt som vanligt! Javisst hade vi det mysigt!?? jag är sååå glad att vi alla kunde fira tillsammans. Så glad att jag har er! Kramis

joggemia sa...

Superfint kort!!

Vi tillbringade också midsommarafton i ett partytält....gick alldeles utmärkt! Även jag var i det vinnande laget när vi tävlade....tur det ;D
Kram Mia

Anonym sa...

Vilket supergulligt kort!
Beställaren måste vara kanonnöjd! Tror verkligen inte du behöver göra ännu ett!
*hihi* härligt å höra att det verkar regnat lika mycke hos dej som hos mej! har knappt varit med på maken om så mycke vatten!! ;)
presenningen jag köpte till brorsans altan gjorde verkligen susen!
Kram kram

Anonym sa...

Ett jättefint kort! Stilrent och snyggt!
Kram Susanne

Anonym sa...

Längtar efter massor med nya kort från dig, du inspirerar massor!

Kram Linda