Kortträff



Igår hade jag och mina kortvänner :-) en liten träff. Vi brukar träffas och pyssla varannan eller var tredje vecka och det är väldigt kuligt. Jag brukar inte få så jättemycket uträttat, jobbar på bättre när jag är själv faktiskt. Däremot så får man ju lite inspiration och får en anledning att prata av sig lite. Jättemysigt. Denna gången blev det 1 (!) kort och det är till min pappa på fars dag. Ett så kallat filecard, alltså en ficka med en kort i. Tänkte stoppa i ett par lotter...ingen fara, pappa läser inte här! ;-)

Kortet är gjort av papper från Bazzill och Chatterbox, dekorerat med lite blandade band och text från dymoapparaten. "Till far" är skrivet med min Quick Kutz med teckensnitt Paige mini. Sen är det stämplat hjärtan som bakgrund i vattenstämpel.

Inga kommentarer: